3/24/2009

Cum sa obtii ceea ce vrei


Adesea mi se intampla in cursurile pe care le sustin sa primesc intrebari de genul urmator: Cum sa procedez ca sa obtin resursele care-mi sunt necesare pentru a-mi duce la bun sfarsit proiectul?; Sunt de doi ani in firma, mi s-a spus ca dupa primele sase luni de activitate imi va creste salariul si nu s-a intamplat nimic, ce sa fac? Lucrez intr-un departament in care volumul de activitate s-a dublat si numarul de personal a ramas acelasi, simt ca nu mai fac fata, cum sa procedez?
Dialogul nostru se desfasoara aproape de fiecare data in felul urmator: Ai cerut? Ce sa cer? Resurse, salariu marit pe masura efortului depus, coechipieri noi care sa-ti preia din volumul prea mare de munca, etc. Am cerut si n-am primit. Cum ai cerut si de cate ori?Nu primim, pentru ceea ce ne dorim sau ceea ce ni se cuvine....
Restul articolului pe: http://penescu.blogspot.com/2009/02/cum-sa-ceri-ca-sa-obtii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu